Bjørvika

4Service blir medlem av Bjørvikaforeningen

Første nye medlem i 2024 er 4Service. Vi ønsker dem velkommen!

Foto av Tor honhovde Tone Hartviksen og Ida Gravdal Haldorsen 2024 fotograf Marius Pedersen

I Bjørvika er de en av de største leverandørene innenfor service på kontorbygg og leverer alt fra renhold til resepsjonstjenester til personal- og kommersielle restauranter.

Vi er glade for at 4Service ønsker å være en del av felleskapet her i Bjørvika. Vi opplever 4Service som en troverdig og ambisiøs aktør på klima og sosial bærekraft. De viser fra start at de er utålmodige etter å skape morgendagens løsninger sammen. Jeg er sikker på at de vil kunne bringe nye perspektiver og god dybdekunnskap inn i prosjektene våre i årene som kommer. — Ida Gravdal Haldorsen, daglig leder i Bjørvikaforeningen.

Nasjonalt har 4Service har mange tusen dedikerte medarbeidere innenfor kjerneområdene Food and facilities, Cleaning and maintenance og Accommodation.

Vi i 4Service har vært til stede i Bjørvika siden 2018, da vi etablerte vår første store satsning innenfor Facility Service. Vi har alltid hatt en forkjærlighet for området og opplevd en stor vekst på disse seks årene. I dag er det rundt 100 kollegaer som har Bjørvika som sitt daglige arbeidssted. Vi er nå i gang med flere nye og spennende prosjekter, og gleder oss til den videre satsningen sammen med mange engasjerte aktører i området. Samarbeidsmulighetene er nærmest uendelige, og særlig når det kommer til innovative løsninger rundt sosial bærekraft, en kampsak for både meg og oss i 4Service. — Tor Rønhovde, CEO i 4Service.

Velkommen!

Foto: Marius Pedersen