Bjørvika topplederforum 2021

Forum for toppledere i Bjørvika fant sted i Toppsalen på MUNCH 24. november 2021.

Bjørvikaforeningen Topplederforum 2021 Foto Charlotte Wiig

50 toppledere og styreledere som holder til i Bjørvika var invitert av styret i Bjørvikaforeningen, med Stein Olav Henrichsen direktør på MUNCH som vertskap.

Deltakere fikk en innføring i arbeidet som skjer i Bjørvikaforeningen fra styreleder Caroline Krefting samt at styrerepresentant Stein Olav Henrichsen ga innsikt i arbeidet med å flytte museet fra innsiden av organisasjonen.

Bjørvikaforeningen 2021 På Munch Foto Charlotte Wiig 2022 01 17 Kl 13 22 46
Bjørvikaforeningen 2021 På Munch Foto Charlotte Wiig 2022 01 17 Kl 13 22 02

Styret hadde også invitert mentorer fra foreningens toveis mentorprogram MENTO til å snakke om arbeidet og læringspunktene fra arbeidet i en samtale ført av daglig leder Ida Gravdal Haldorsen. Mentorer var Sjur Gaaseide - Deloitte, Sumaya Ali Isse, Birgitte Aga - MUNCH og Linnea Westman deltok i samtalen.

Kunstnerisk innsalg var et bestillingsverk knyttet til tekstfestivalen til MUNCH skrevet og fremført av Aon Raza Naqvi.

Bjørvikaforeningen 2021 På Munch Foto Charlotte Wiig 2022 01 17 Kl 13 37 43
Bjørvikaforeningen 2021 På Munch Foto Charlotte Wiig 2022 01 17 Kl 13 22 56

Topplederforumet samlet ledere på tvers av sektorer - med deltakere fra kultur, finans og investering, eiendom, juss, media, kommunikasjon og teknologi med mer.

Er du en toppleder eller styreleder i Bjørvika og vil delta? Kontakt daglig leder Ida på mail: leder@bjorvikaforeningen.no.

Bjørvikaforeningen 2021 På Munch Foto Charlotte Wiig 2022 01 17 Kl 13 22 34
Bjørvikaforeningen 2021 På Munch Foto Charlotte Wiig 2022 01 17 Kl 13 21 39

Samlingen avsluttet med en privat omvisning av MUNCHs avdelingsdirektør for utstilling og samling Jon Ove Steihaug med dybdefokus på MUNCHs utstilling Uendelig i 4. egt på museet. Foreningen vil takke MUNCH for strålende rammer for samlingen og ser frem til neste Bjørvika topplederforum 11. mai hos Braathen Eiendom i DEG8.

Bjørvikaforeningen 2021 På Munch Foto Charlotte Wiig 2022 01 17 Kl 13 30 59
Bjørvikaforeningen 2021 På Munch Foto Charlotte Wiig 2022 01 17 Kl 13 24 02